Za nami druga runda Alac Multiclass. Kierowcy mieli przyjemność ścigać się na torze Watkins Glen.

Rywalizacja rozpoczęła się już podczas sesji PreQ/Q, gdzie kierowcy walczyli o jeden punkt za najlepszy wyniki w klasie.

W klasie LMP2 wygrał tą sesje Jakub Borowiec, natomiast w klasie GT3 Richardson358 za kierownicą BMW Z4.

Podobnie jak podczas rundy 1 rozegranej na torze w Barcelonie, na Watkins Glen wyścig w klasie LMP2 wygrał Jakub Radochoński, a w klasie GT3 Tomek Kulig za kierownicą BMW Z4 (również druga wygrana w sezonie).

Powtórkę wyścigu można obejrzeć tutaj – podziękowania za realizację dla Janusza Rożka i Macieja Jarząbka (JR Customs).

Klasyfikacje generalną można zobaczyć w zakładce: Klas. Indywidualna

Punkty Karne dostępne są w zakładce: Punkty Karne

A oto pełne wyniki Rundy 2

Poz.Poz.KierowcaKlasaSamochódOkr.Czas/StrataKara czas. SBest LapBest Lap PreQPunktyPunkty karne
11Jakub RadochonskiOreca07581:31:11,807+15s1:29,869251
22Jakub BorowiecOreca0757+1 okr.+5s1:30,7341190,33
33SlawusdominusOreca0757+1 okr.+25s1:31,952151,66
44Aleksander PrzemykOreca0757+1 okr.+25s1:31,432121,66
55J007Oreca0756+2 okr.+5s1:33,454100,33
66Bruno GrzeskowiakOreca0756+2 okr.+20s1:32,52981,33
77Adam GuzikOreca0756+2 okr.1:31,8596
88Mr. Agro Jakub RatajczykOreca0755+3 okr.1:32,2944
99ReaverOreca0755+3 okr.+10s1:31,41720,66
1010Alex_NMOreca0750+8 okr.1:31,7351
1111Pernando AlfonsoOreca0750+8 okr.+15s1:34,08300,66
121Tomek KuligBMW50+8 okr.1:44,60125
1312Pawel MikszutaOreca0750+8 okr.+55s1:34,63602,33
142dbieniakBMW50+8 okr.1:46,08318
153Krzysiek JuszczakFerrari50+8 okr.1:45,47815
164BenzynaLamborghini50+8 okr.1:45,52412
175Richardson358BMW50+8 okr.1:46,201111
186Lukasz Warluk WarchalPorsche49+9 okr.+5s1:45,16080,33
197Andrzej MikulskiBMW49+9 okr.+5s1:47,17560,33
208Karzmir4BMW49+9 okr.1:46,4284
219darud3BMW48+10 okr.+20s1:46,42720,66
2210DoniekBMW48+10 okr.1:46,3691
2311BemBenBMW31+27 okr.+10s1:48,91100,66
2412Michal RzezniczekLamborghini15+43 okr.1:47,4930
2513GMPorsche3+55 okr.1:51,6030

Autor zdjęć: Maciej Jarząbek

5 1 głosuj
Oceń artykuł
Subskrybuj
Powiadom o
0 komentarzy
Najstarsze
Najnowsze Najbardziej oceniane
Inline Feedbacks
Wyświetl komentarze
0
Zostaw swoją opinię, skomentuj wpisx