Bardzo cieszymy się, że do naszego inauguracyjnego eventu zarejestrowało się aż 40 zawodników, jednak tak duża ilość pojazdów na torze biorąc pod uwagę różnicę w ich osiągach może spowodować ogromne zamieszanie podczas kwalifikacji dlatego też by zapewnić kierowcom wszystkich klas startujących w Zostań Królem ALAC komfortowe i bezpieczne kwalifikacje podjęliśmy decyzję o zmianie formatu sesji kwalifikacyjnej do tego wyścigu.
mają obowiązek zjechać do pit-lane nawet jeśli są na okrążeniu pomiarowym mogą dokończyć okrążenie pomiarowe i po jego zakończeniu zjechać (lub przenieść się przyciskiem) do pit-lane i stanąć na swoim stanowisku.
Po zjechaniu wszystkich kierowców LMP1 podamy komunikat o starcie sesji dla samochodów GT2 (Ferrari). Analogicznie jak miało to miejsce wcześniej, po podaniu komunikatu o zakończeniu wszyscy kierowcy Ferrari znajdujący się na torze mają obowiązek zjazdu do pit-lane nawet na okrążeniu pomiarowym możliwość dokończenia okrążenia pomiarowego a później obowiązek zjechać do pit-lane (lub przenieść się przyciskiem) i stanąć na swoim stanowisku
Jako ostatni na torze pojawią się kierowcy samochodów TT (Audi), którzy będą jeździć do upływu czasu kwalifikacji. Całość zamknie się w 40 minutach.
W czasie sesji będziemy również komunikaty o starcie i zakończeniu pomiaru poszczególnych kategorii podawać głosowo na specjalnym kanale głosowym na discordzie.
Jeżeli macie jakieś wątpliwości bądź pytania dotyczące kwestii kwalifikacji zapraszamy na discorda. Zadając pytanie oznaczajcie nas @ALAC-admin
Nowy Format Kwalifikacji
Kwalifikacje zostaną wydłużone do 40 minut, sama sesja zostanie podzielna na trzy części w których kierowcy będą rywalizować o jak najlepszy czas okrążenia wg. podanego poniżej schematu.- 10 min LMP1 (Toyota TS040) – WYŁĄCZNIE
- 10 min GT2 (Ferrari 458 GT2) – WYŁĄCZNIE
- 10 min TT (Audi TT Cup) – WYŁĄCZNIE
Subskrybuj
Login
Please login to comment
0 komentarzy
Najstarsze