Na łamach naszej platformy simracingowej prezentujemy Wam interesujące MODy do Assetto Corsa. Nie zamierzamy jednak zarzucać Was mnóstwem pojawiających się w sieci słabej jakości modów, będącymi często zwykłymi przeróbkami zawartości innych gier w tym (SIC!) nawet gier na urządzenia mobilne. Wszystkie prezentowane przez nas modyfikacje do Assetto Corsa będą spełniać następujące kryteria:

  1. Pełna legalność (żadnych ripów z innych gier)
  2. Model 3D (zbudowany przez autorów lub wykorzystany za zgodą twórców)
  3. Fizyka – autorski model zachowania samochodu skonstruowany w oparciu o dokumentację pojazdu i najczęściej zbudowany we współpracy z kierowcami jeżdżącymi w rzeczywistości danym samochodem
  4. Procedury Kunos – konstrukcja modelu zgodna z budową zalecaną przez twórców AC – Kunos. Kilka poziomów detali dla samochodu w celu zachowania wydajności systemu, animacja i malowania zgodne z docelową wydajnością Assetto Corsa.

Od wszystkich ewentualnych odstępstw od w/w zasad będziemy informować już w opisach poszczególnych modów.

Dzisiaj pora na:

Subaru Impreza WRX (GD)

Model 3D – A3DR
Fizyka – własna, aphidgod
Tekstury – aphidgod
Detale 1 Poziom (275 056 polygonów)
Wydajność NISKA

Link: https://www.racedepartment.com/downloads/2007-subaru-impreza-wrx-gd-tuned.33356/

W dzisiejszym wpisie pierwszy wyjątek od przyjętych przez nas zasad: prezentowany model Subaru Impreza WRX ma tylko jeden poziom detali (bez plików o mniejszej ilości szczegółów), co oczywiście wpływa na większe obciążenie komputerów, szczególnie gdy mówimy o ściganiu się online z dużą ilością rywali, jednak wykonanie tego MODa i ilość pracy, którą włożył w przygotowanie Subaru autor w pełni zasługuje na umieszczenie go wśród najlepszych MODów do Assetto Corsa. Dlaczego zatem warto sprawdzić Subaru Imprezę WRX?

  1. To jeden z nielicznych samochodów w Assetto Corsa z napędem na cztery koła. Warto przekonać się, w jak inny sposób zachowuje się taki pojazd w stosunku do tylno czy też przednionapędowych pojazdów i jak dobrze radzi sobie z tym fizyka z AC.
  2. Przygotowanie tego MODa zabrało autorowi 5 (słownie: PIĘĆ) LAT!
  3. Mod odwzorowuje samochód, którego właścicielem jest… AUTOR.
  4. Nie jest to tzw. stockowe Subaru. aphigod zmodyfikował w nim bowiem zarówno zawieszenie jak i układ wydechowy oraz wiele innych elementów, które zostały również uwzględnione w wersji przygotowanej dla Assetto Corsa.
  5. Model 3D został zbudowany w oparciu o 3D Foto-Skan, z uwzględnieniem najdrobniejszych detali.

    A teraz chyba najważniejsze: Fizyka

  6. Jako, że autor moda stworzył go w oparciu o swój własny prawdziwy samochód to wszystkie dane zostały zebrane przez niego za pomocą czytnika OBD-II, zawieszenie zostało zmierzone zarówno statycznie jak i w czasie jazdy, z dokładnością do setnych części stopnia. Dane AERO zostały zebrane z tunelu aerodynamicznego PRO DRIVE. Jednym słowem: samochód zachowuje się na tyle podobnie do rzeczywistości na ile pozwala engine i fizyka w Assetto Corsa.

MOD jest całkowicie darmowy


Dobrej zabawy!

Multimedia

5 1 głosuj
Oceń artykuł
0 komentarzy
Inline Feedbacks
Wyświetl komentarze
0
Zostaw swoją opinię, skomentuj wpisx