Jesienią rozpoczynamy serię wyścigów Multiclass, w ramach których rozegrane zostaną cztery wyścigi długodystansowe na legendarnych torach.
Wyścigi trwać będą od 80 do 100 minut, a odbywać się będą w NIEDZIELNE wieczory. Oddajemy do Waszej dyspozycji samochody w dwóch klasach: LMP2 i GTE, tym razem jednak będą to: Oreca 07 w klasie LMP, w niższej klasie natomiast sięgniemy to samochodów GTE – Corvette C7R GTE, Porsche 911 RSR GTE, Ferrari 488 GTE.
Zasady ligi w skrócie (szczegółowe zasady w Regulaminie)
- Liga OTWARTA – maksymalnie 36 kierowców.
- Trudność: ŚREDNI
- Realizm: ŚREDNI.
- Rundy #4
- Treningi:w tygodniu poprzedzającym wyścig
- Sesja wyścigowa: NIEDZIELA
- R – od 80 do 100 minut
- Klasyfikacja INDYWIDUALNA (i drużynowa)
LINK do ZAPISÓW na naszym DISCORD
RUNDA | Kontynent | WYŚCIG | Czas trwania | Tor | Uwagi | Wyniki |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | Ameryka Północna | 25.09 | 90 minut | Daytona | – | |
2 | Azja | 24.10 | 80 minut | Fuji | PONIEDZIAŁEK | |
3 | Europa | 20.11 | 100 minut | Le Mans | – | |
4 | Afryka | 04.12 | 90 minut | Kylami | – |
Klasa LMP
Poz. | Kierowca | Total | R1 | R2 | R3 | R4 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | klucha | 187 | 42 | 50 | 50 | 45 | |
2 | Bull-et | 186 | 38 | 48 | 45 | 55 | |
3 | Bilazaurus | 156 | 34 | 44 | 40 | 38 | |
4 | dbieniak | 138 | 53 | 0 | 43 | 42 | |
5 | Bartłomiej Gałecki | 112 | 40 | 38 | 0 | 34 | |
6 | darud3 | 112 | 36 | 36 | 0 | 40 | |
7 | Jadamek | 106 | 30 | 40 | 36 | 0 | |
8 | Lukasz Nowak | 102 | 0 | 32 | 34 | 36 | |
9 | Avirator | 58 | 28 | 30 | 0 | 0 | |
10 | Zunix | 47 | 47 | 0 | 0 | 0 | |
11 | Kubas | 42 | 0 | 0 | 42 | 0 | |
12 | T. Bilenkowicki | 34 | 0 | 34 | 0 | 0 | |
13 | Gandalf | 32 | 32 | 0 | 0 | 0 | |
14 | Draxxio | 28 | 0 | 28 | 0 | 0 | |
15 | TOMECZEK502 | 26 | 26 | 0 | 0 | 0 |
Klasa GTE
Poz. | Total | R1 | R2 | R3 | R4 | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | Benzyna | 188 | 53 | 50 | 38 | 47 | |
2 | Krzysiek Juszczak | 172 | 42 | 43 | 45 | 42 | |
3 | Tomek Kulig | 163 | 36 | 42 | 42 | 43 | |
4 | Warluk | 152 | 0 | 47 | 55 | 50 | |
5 | anubin | 142 | 36 | 38 | 32 | 36 | |
6 | Bartek C | 129 | 25 | 36 | 30 | 38 | |
7 | Richardson358 | 79 | 45 | 0 | 34 | 0 | |
8 | Radek Lusnia | 58 | 30 | 0 | 28 | 0 | |
9 | Marcin Gierszner | 40 | 40 | 0 | 0 | 0 | |
10 | Tomasz Ubycha | 40 | 0 | 0 | 40 | 0 | |
11 | Janusz Rozek | 38 | 38 | 0 | 0 | 0 | |
12 | Milosz Kurszewski | 36 | 0 | 0 | 36 | 0 | |
13 | Emil Kuliński | 34 | 0 | 34 | 0 | 0 | |
14 | Michal Szeliga | 32 | 32 | 0 | 0 | 0 | |
15 | slawusdominus | 28 | 28 | 0 | 0 | 0 | |
16 | nietoperz | 26 | 26 | 0 | 0 | 0 | |
17 | Dominik Jędrzyński | 26 | 0 | 0 | 26 | 0 | |
18 | Dominik Łada | 25 | 0 | 0 | 25 | 0 |
Poz | Team | Pkt | R1 | R2 | R3 | R4 | Klasa |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | Naniby Racing | 346 | 89 | 92 | 80 | 85 | GTE |
2 | F&L RT | 329 | 42 | 90 | 100 | 97 | GTE |
3 | BB Racing | 296 | 87 | 44 | 83 | 82 | LMP |
4 | ZNP | 180 | 74 | 38 | 32 | 36 | GTE |
5 | BG Racing Team | 153 | 85 | 0 | 34 | 34 | LMP |
6 | Papaj Motors | 87 | 0 | 0 | 87 | 0 | GTE |
7 | Brum Brum Racing Team | 86 | 28 | 58 | 0 | 0 | LMP |
8 | ALAC Admins | 72 | 72 | 0 | 0 | 0 | GTE |
9 | Moge wszystko | 26 | 26 | 0 | 0 | 0 | LMP |
- Informacje organizacyjne
- W ramach ligi Multi World Series rozegrane zostaną 4 RUNDY WYŚCIGOWE
- Dopuszczone kategorie aut: LMP2/GTE
- Każda kategoria ma swój ranking i będzie klasyfikowana oddzielnie.
- Klasyfikacja Indywidualna
- Klasyfikacja drużynowa (zespoły dwuosobowe w ramach jednej klasy.)
- W klasie GTE drużyny mogą korzystać z różnych marek samochodów.
- Potrzebne mody: wszystkie DLC Kunos.
- Format ligi: Liga zamknięta – Zapisy
- Dostępne miejsca startowe: 36
- Opis kategorii
Kategoria LMP2, dostępne auta:
-Oreca 07
Kategoria GTE, dostępne auta:
– Porsche 911 RSR GTE 2017
– Chevrolet Corvette C7R GTE 2017
– Ferrari 488 GTE 2017
- Kwalifikacje i Treningi
- Treningi będą trwały w tygodniu poprzedzającym Wyścig (od poniedziałku)
- Kwalifikacje do wyścigu rozpoczną się w NIEDZIELE przed sesją wyścigową.
- Kwalifikacje będą osobne dla każdej z klas wyścigowych.
- Pogoda w treningu może różnić się od tej w wyścigu.
Wymagane jest zaliczenie minimum 5 okrążeń pomiarowych w treningu. Ich brak może skutkować niedopuszczeniem do Kwalifikacji i Wyścigu
- Wyścig
- Wyścig odbywać się będzie w NIEDZIELĘ.Godzina zostanie podana w dniu startu serwera treningowego.
- Sesja wyścigowa będzie składać się z logowania na serwer (10 minut) i właściwej Sesji Wyścigowej (80/ 100min)
- Ilość dopuszczalnych pitstopów – nieograniczona.
- Tankowanie podczas pitstopu – dopuszczalne.
- Setup – w pełni odblokowany.
- Koce grzewcze: dozwolone.
- Grip – Zmienny 94-100%
- Balance of Performance
W klasie GTE wykorzystywany będzie BoP polegający na stosowaniu zwężki (restrictor) i/lub balastu (balast) w celu wyrównania osiągów samochodów. - BoP może ulec zmianie przed każdą rundą wyścigową
- Obowiązujący na dany wyścig BoP będzie ogłaszany przed sesją Kwalifikacyjną.
W wyścigach punktują wszyscy zawodnicy, którzy ukończą wyścig. Ilość zdobytych punktów uzależniona jest od zajętej na mecie pozycji w danej kategorii oraz uzyskanego czasu okrążenia.