Liga LMP skierowana jest do simracerów zamierzających rywalizować w zmaganiach o wysokim poziomie trudności.
LMP jest ligą monomarkową w której ścigać będziemy się prototypem LMP1 Porsche 919 Hybrid w specyfikacji z 2016 roku. Do zabawy wymagane jest posiadanie oryginalnego DLC Kunos – Porsche Pack 3.
Szczegóły zapisów na naszym kanale DISCORD.
Zasady ligi w skrócie (szczegółowe zasady w Regulaminie)
- Liga Otwarta do wyczerpania miejsc w zapisach.
- Trudność: Wysoka
- Realizm: Wysoki
- Setup: ODBLOKOWANY
- Rundy: #8
- Do klasyfikacji GENERALNEJ naliczone zostaną punkty z 7 najwyżej punktowanych rund.
- Prekwalifikacje: Do soboty poprzedzającej dzień wyścigu do g.23:00
- Sesja wyścigowa: NIEDZIELA g. 20:30
- Prekwalifikacje w celu podziału na Finał A i B
- Klasyfikacja indywidualna i drużynowa
- Możliwość dostarczenia własnych malowań (szczegóły na discord)
Finał A i B
20:30 – Trening: 15 minut
20:45 – Kwalifikacje: 15 minut
21:05 – Wyścig: 60 minut + 1 okrążenie
Poz | Kierowca | TOTAL 8/8 | TOTAL 7/8 | Liczba przejechanych rund | R1 | R2 | R3 | R4 | R5 | R6 | R7 | R8 |
Fuji | Albert Park | Bahrain | Kyalami | SPA | Barcelona | Meksyk | Kanada | |||||
1 | Jacek Kowalewski | 452 | 399 | 8 | 56 | 56 | 56 | 60 | 56 | 60 | 55 | 53 |
2 | Lukasz Nowak | 375 | 375 | 7 | 53 | 60 | 50 | 50 | 50 | 56 | 56 | 0 |
3 | Pawel Bilinski | 391 | 354 | 8 | 37 | 50 | 46 | 48 | 44 | 50 | 60 | 56 |
4 | Adam Olszak (Pbr) | 333 | 296 | 8 | 39 | 44 | 37 | 38 | 39 | 46 | 42 | 48 |
5 | dbieniak | 294 | 294 | 6 | 42 | 0 | 0 | 46 | 48 | 48 | 48 | 62 |
6 | karzmir4 | 313 | 282 | 8 | 31 | 36 | 38 | 40 | 38 | 44 | 40 | 46 |
7 | Krzysiek Juszczak | 274 | 274 | 5 | 62 | 0 | 62 | 55 | 53 | 42 | 0 | 0 |
8 | Bartek C | 272 | 272 | 6 | 40 | 42 | 48 | 42 | 0 | 0 | 50 | 50 |
9 | Kamil Stencel | 242 | 242 | 5 | 48 | 37 | 53 | 0 | 60 | 0 | 44 | 0 |
10 | Bartollo | 238 | 238 | 6 | 32 | 37 | 40 | 39 | 0 | 0 | 46 | 44 |
11 | Reaver | 221 | 221 | 5 | 0 | 38 | 44 | 44 | 42 | 53 | 0 | 0 |
12 | Mateusz Sklorz | 142 | 142 | 3 | 33 | 53 | 0 | 56 | 0 | 0 | 0 | 0 |
13 | Kamil Chlebus | 125 | 125 | 3 | 44 | 39 | 42 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
14 | darud3 | 120 | 120 | 3 | 34 | 46 | 0 | 0 | 40 | 0 | 0 | 0 |
15 | Konrad Czarnota | 94 | 94 | 2 | 46 | 0 | 0 | 0 | 48 | 0 | 0 | 0 |
16 | Tomeczek502 | 81 | 81 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 39 | 42 |
17 | Rzezniol | 79 | 79 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 37 | 42 | 0 | 0 |
17 | Bull-et | 75 | 75 | 2 | 35 | 40 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
19 | Krzysztof Zaluga | 75 | 75 | 2 | 36 | 0 | 39 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
20 | Bartlomiej Galecki | 50 | 50 | 1 | 50 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
21 | radek0720 | 48 | 48 | 1 | 0 | 48 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
22 | Artur Strozewski | 38 | 38 | 1 | 38 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
23 | SebR | 36 | 36 | 1 | 0 | 0 | 36 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Poz | Zespoły | R1 | R2 | R3 | R4 | R5 | R6 | R7 | R8 | Suma 8/8 |
Fuji | Albert Park | Bahrain | Kyalami | Spa | Barcelona | Meksyk | Montreal | |||
1 | BB Racing | 79 | 50 | 46 | 94 | 92 | 98 | 108 | 118 | 639 |
2 | F&L RT | 62 | 0 | 62 | 55 | 53 | 42 | 0 | 0 | 274 |
3 | Bullet Racing Team | 35 | 40 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 75 |
4 | MK Team Racing | 36 | 0 | 39 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 75 |
5 | Your Way Racing | 38 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 38 |
6 | B-Brothers Racing Team | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
7 | MonsterEnergy White Tigers Racing | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
- W serii może uczestniczyć dowolna liczba kierowców, którzy zostaną przydzieleni do serwerów finałowych w zależności od ilości dostępnych na danym torze miejsc i uzyskanych w prekwalifikacjach czasów okrążeń.
- Podział na Finały A i B w oparciu o czasy uzyskane w Prekwalifkacjach obowiązuje na niedzielny wyścig.
- W celu zapisania się do ligi kierowcy muszą posiadać konto na platformie alac.pl i zgłosić swoje uczestnictwo w lidze za pomocą formularza ZAPISÓW.
- W wyścigach punktować będą wszyscy zawodnicy, którzy przejadą dystans minimum 80% całego wyścigu
- Prekwalifikacje odbywać się będą w tygodniach, w których startować będzie seria (patrz Kalendarz) do SOBOTY do godziny 23:00
- Wyścigi odbywać się będą w Niedziele, zgodnie z Kalendarzem Wyścigów.
- Udział w sesji wyścigowej mogą wziąć wyłącznie kierowcy, którzy zaliczyli przynajmniej 1 okrążenie pomiarowe w prekwalifikacjach oraz POTWIERDZILI obecność w wyścigu na stosownym kanale DISCORD.
- Warunki pogodowe sesji oraz warunki ścigania będą zbliżone do warunków z sesji prekwalifikacyjnych Pozostałe ustawienia będą następujące:
– Koce grzewcze: AKTYWNE
– Setup: ODBLOKOWANY
– Dozwolone przekroczenie limitów toru podczas wyścigu: 3. Za czwarte wykorzystanie nastąpi automatycznie nałożona kara przejazdu przez boksy (do odbycia w ciągu 3 okrążeń) i wyzerowanie liczby limitów
– Dozwolone koła poza torem: 2
– False Start: Przejazd przez PIT-LANE
– Pit-Stop: OBOWIĄZKOWY – wymagane dolanie minimum +1l paliwa
– Teleportowanie do Pit-Lane w trakcie wyścigu: ZAKAZANE
– Limit prędkości w pit-lane: automatyczny - Asysty:
– ABS: Factory
– Traction Control: Factory
– Kontrola stabilności: Nie
– Sprzęgło: Nie - Każdy uczestnik ligi ma prawo zgłosić skargę na nieodpowiednie zachowanie drugiego kierowcy na torze tylko i wyłącznie podczas sesji oficjalnych. Administracja zachowuje sobie prawo do ukarania uczestnika za zachowanie na torze nawet w przypadku niezgłoszenia incydentu
Harmonogram Sesji Wyścigowych:
NIEDZIELA
Finał A i B
20:30 – Trening: 15 minut
20:45 – Kwalifikacje: 15 minut
21:05 – Wyścig: 60 minut + 1 okrążenie
Punktacja w lidze LMP
FULL RACE – NIEDZIELA
Dodatkowe punkty za:
- Najszybsze okrążenie na każdym serwerze +2 pkt.
- Do klasyfikacji końcowej zalicza się 7 NIEDZIELNYCH najwyżej punktowanych wyścigów każdego kierowcy w całym sezonie (najsłabszy wyścig będzie odrzucany*)
*wyścigi w których zawodnik otrzyma karę DSQ będą zawsze wliczane do punktacji. W takim wypadku odrzucany będzie kolejny najsłabszy wynik.
Obowiązkowy Pakiet Malowań ligi LMP – Dostępny jest na naszym kanale DISCORD
Swoje malowanie na serwerze zobaczysz TYLKO w WEEKEND, podczas oficjalnych sesji wyścigowych.