Oto oficjalne wyniki prekwalifikacji do pierwszej rundy wyścigów długodystansowych ALAC IMSA, która zostanie rozegrana na torze Road Atalanta.

Zwycięzcami kwalifikacji został zespół WTK Blue w klasie LMP1 oraz F&L Racing Team w klasie GTE. Oba te zespoły otrzymują 1 pkt za wygraną w kwalifikacjach.

Harmonogram Sobota 25.09

21:50 – Start Logowania do wyścigu (10 minut)
22:00 – Start Wyścigu z pól startowych

WYMAGANIA:

  1. Minimalny czas zmiany kierowców wynosi 120 s
  2. Dopuszczamy start pojedynczego kierowcy pod warunkiem odbycia minimum JEDNEJ wirtualnej zmiany kierowcy za pomocą wylogowania się i ponownego zalogowania, tak jak to ma miejsce przy klasycznej zmianie kierowcy.

Szczegółowy opis procedury zmiany kierowcy oraz zalecanych stref dublowania znajdziecie na naszym kanale discord

Wyniki Kwalifikacji i układ na starcie

PozTeamKierowcaKlasa SamochódCzasStartaOponyV-MaxOkr.
1WTK BlueweenyLMP1919 Hybrid01:03.095M338 km/h97
2WTK WhiteKamil AdamikLMP1919 Hybrid01:03.289+00.194M338 km/h84
3Naniby RacingTomek KuligLMP1919 Hybrid01:03.339+00.244M338 km/h192
4Silesia RacingMateusz SklorzLMP1919 Hybrid01:03.645+00.550M338 km/h52
5Maupa MotorsportMaupi RyjLMP1919 Hybrid01:07.664+04.569S338 km/h8
DNSTaczka PanedmoniumanubinLMP1919 Hybrid01:12.727+09.632M336 km/h7
6
F&L RacingKrzysiekGTE458 GT201:19.046+15.951M270 km/h283
7
K1 RacingHugo MigaczGTE911 RSR01:19.671+16.576?264 km/h48
8BG RacingBartlomiej GaleckiGTE911 RSR01:19.807+16.712S262 km/h83
9N&KlkawonGTE911 RSR01:19.846+16.751M266 km/h62
10Pepa RacingirekciejkaGTE911 RSR01:19.891+16.796M267 km/h83
11BB RacingdbieniakGTE911 RSR01:19.893+16.798S266 km/h31
12SeeYa TeamZunixGTEC7R01:20.307+17.212H267 km/h33
13MG RacingMichał GałeckiGTE911 RSR01:20.331+17.236S270 km/h85
14ALAC AdminsMarcin G.GTEC7R01:20.384+17.289S266 km/h38
15Team BossoRastaelCannaGTER8 LMS01:20.735+17.640M269 km/h85
16MS RacingPiotrNaschGTE458 GT201:20.961+17.866M263 km/h157
17Jadamek RacingJadamekGTEC7R01:21.158+18.063S264 km/h96
18Lutututusuperlister1GTEC7R01:22.016+18.921S268 km/h42
5 1 głosuj
Oceń artykuł
0 komentarzy
Inline Feedbacks
Wyświetl komentarze
0
Zostaw swoją opinię, skomentuj wpisx
()
x