Skip to content
28 maja 2022
  • FB
  • IG
  • TT
ALAC

ALAC

Amatorska Liga Assetto Corsa

  • Home
  • Regulamin
  • Zaloguj się
  • Ogłoszenia
    • Komunikaty Administracji
  • Nasze Serie
    • F1 – sezon VI
    • F3 – sezon II
    • ATC – Liga Samochodów Turystycznych
    • GT Masters – ACC
  • Wsparcie
  • Kontakt
Najnowsze wpisy
  • ATC – R8 – Macau – Wyniki PREQ
  • Multiclass na SPA 2022
  • F3 – R7 – Barcelona – wyniki PREQ
  • GT Masters – R7 – Monza – Wyniki
  • ATC – R7 – Zandvort – Wyniki
  • GT Masters – R6 – Brands Hatch- Wyniki
  • ATC – R7 – Zandvoort – Wyniki PREQ
  • ATC – R6 – Korea – Wyniki
​

ACC – sezon II

  • Strona Główna
  • ACC – sezon II
Dnia 26 maja 2022
  • ATC
  • Prekwalifikacje

ATC – R8 – Macau – Wyniki PREQ

Oto wyniki prekwalifikacji do rundy #8 ligi ATC , które rozegrane zostały na torze Guia Macau. Udział wzięło w nich 33 zawodników, którzy zostali...

Dnia 25 maja 2022
  • Event
  • Zapisy

Multiclass na SPA 2022

Gorąco zapraszamy Was do udziału w wyścigu wieńczącym kolejny sezon ALAC. Nawiązując do eventu Zostań Królem, który ponad rok temu inaugurował start naszej platformy...

Dnia 22 maja 2022
  • F3
  • Prekwalifikacje

F3 – R7 – Barcelona – wyniki PREQ

Oto oficjalne wyniki sesji prekwalifikacyjnej do RUNDY #7 F3 na torze w Barcelonie. W regule 107% czasu zwycięzcy PREQ zmieścili się WSZYSCY zawodnicy. Granicą...

Dnia 21 maja 2022
  • ACC GT3
  • Wyniki

GT Masters – R7 – Monza – Wyniki

Przedstawiamy wyniki siódmej rundy ligi GT Masters. Kwalifikacje Wyścig: Raporty sędziowskie i odwołania dostępne są na naszym kanale DISCORD

Dnia 16 maja 2022
  • ATC
  • Wyniki

ATC – R7 – Zandvort – Wyniki

Prezentujemy oficjalne wyniki rundy ALAC Touring Cars – Runda #7 z toru ZandvortKlasyfikacje Indywidualne i drużynowe znajdziecie na stronie poświęconej lidze ATC Wyścig 1...

Informacje
Kalendarz
Kierowcy
Klas. Indywidualna
Regulamin
Informacje

ALAC GT Masters

Seria GT Masters to drugi sezon wyścigowy rozgrywany na platformie Assetto Corsa Competizione. W tej edycji kierowcy o tytuł mistrzowski rywalizować będą zarówno w samochodach klasy GT3 jak i GT4.  Z ośmiu rund wyścigowych dwie bowiem odbywać się będą w samochodach klasy GT4.

Kierowcy rywalizować będą w zmiennych warunkach pogodowych o różnych porach dnia, w wyścigach trwających od 60 do 90 minut. Sesje wyścigowe rozgrywane będą w Niedziele.

Warunkiem zakwalifikowania się do wyścigu będzie uzyskanie czasu nie gorszego niż 107% czasu zwycięzcy kwalifikacji i zaliczenie minimum 20 pomiarowych okrążeń.

By wziąć udział w naszej lidze należy zgłosić się za pomocą FORMULARZA ZAPISÓW.

Kalendarz
RUNDAWYŚCIGGODZINACZAS TRWANIAKLASATORWyniki
030.01.202221:002×30′GT3-GT4 ImolaR0
113.02.202221:0060′GT3 ZolderR1
227.02.202221:0060′GT3 SilverstoneR2
313.03.202221:0060′GT3 Outlon ParkR3
427.03.202221:0060′GT4 Mount PanoramaR4
510.04.202221:0060′GT3 SpaR5
624.04.202221:0090′GT4 Brands HatchR6
708.05.202221:0060′GT3 MonzaR7
822.05.202221:0090′GT3 Hungaroring
Kierowcy

TUTAJ POJAWI SIĘ LISTA KIEROWCÓW

Klas. Indywidualna

Poz.KierowcaSamochódR1R2R3R4R5R6R7R8SUMA
1Mateusz Sklorz BMW M4 GT3 #21 474742402811060374
2Ireneusz Ciejka BMW M4 GT3 #123 43202914324632216
3Grzegorz Marszalek Bentley Continental GT3 (2018) #144 DNF17.535403583DNS210.5
4Mateusz Pietrzyk BMW M4 GT3 #101 231758DNS407 za Q (DNF)50195
5Janusz Rożek BMW M4 GT3 #86 1214520DNF4023114
6Karol Pokrzywinski BMW M4 GT3 #74682672426101
7Piotr Nasch Ferrari 488 GT3 Evo 2020 #74 DNF017326DNS3590
8Paweł Biliński BMW M4 GT3 #5 011.54291202985.5
9Robert Skrzynski Ferrari 488 GT3 Evo 2020 #29 507237202082
10Bartłomiej Gałecki BMW M4 GT3 #26 DNS37DNFDNFDSQ345 za Q (DNF)76
–Mateusz Szynkowski Ferrari 488 GT3 Evo 2020 #332 262640DNSDNS7517184
–Damian Kujawa BMW M4 GT3 #11 5063DNS7 za Q (DNF)60DNSDNS180
–Ryszard Jachimczak BMW M4 GT3 #358 62933DNS2658DNS152
–Tomasz Fedor Ferrari 488 GT3 Evo 2020 #16 33236310 za Q (DNF)DNSDNS102
–Piotr Dubiel BMW M4 GT3 #55 DNS1014DNS2928DNS81
–Michał Glanowski BMW M4 GT3 #48 17DNSDNSDNFDNS64DNS81
–Radosław Nowak BMW M4 GT3 #72 8DNFDNSDNSDNS52DNS60
–Krzysztof Kotas AMR V8 Vantage (2019) #37 20DNS20DNS17DNSDNS57
–Maciej Bochużyński BMW M4 GT3 #52 42DNSDNSDNSDNSDNSDNS42
–Piotr Szymura McLaren 720S GT3 (Special) #13 201212DNS12DNS38
–Marcin Herdzina AMR V8 Vantage (2019) #51 DNS5DNS1710DNSDNS32
–Marcin Kosiedowski Ferrari 488 GT3 Evo 2020 #89 74DNSDNS20DNSDNF31
–Krzysiek Juszczak Ferrari 488 GT3 Evo 2020 #2 29DNFDNSDNSDNFDNSDNS29
–Krzysztof Załuga BMW M4 GT3 #3 1412DNSDNSDNSDNSDNS26
–Wojciech Kochanski AMR V8 Vantage (2019) #213 107DNSDNS8DNSDNS25
–Wojciech Klimecki BMW M4 GT3 #87 113DNS1.516DNS22.5
–Michał Rzeźniczek McLaren 720S GT3 (Special) #79 DNS0DNSDNS414DNS18
–Mikolaj Bochenek Ferrari 488 GT3 Evo 2020 #696 DNSDNS10DNSDNSDNSDNS10
–Łukasz Warchał Ferrari 488 GT3 Evo 2020 #4 DNF8DNSDNSDNSDNSDNS8
–Radek Lusnia McLaren 720S GT3 (Special) #30 DNS06DNSDNSDNSDNS6
–Michal Szeliga McLaren 720S GT3 (Special) #19 DNSDNSDNSDNS5DNSDNS5
–Michal Prazuch McLaren 720S GT3 (Special) #99 DNS2DNSDNSDNSDNSDNS2
–Adrian Janiec AMR V8 Vantage (2019) #45 0DNSDNSDNSDNSDNSDNS0
–Pawel Ulfik AMR V8 Vantage (2019) #27 DNFDNSDNSDNSDNSDNSDNS0
–Marcin Kaźmierczak Ferrari 488 GT3 Evo 2020 #211 DNSDNFDNSDNSDNSDNSDNS0

DNF – nie ukończył
DNS – nie wystartował
PEN – kara zakazu startu
DSQ – dyskwalifikacja

Regulamin
  1. W serii mogą uczestniczyć wyłącznie kierowcy zarejestrowani za pomocą formularza zapisów – podając prawdziwe Imię i Nazwisko.
  2. Kierowcy rywalizować będą samochodach KLASY GT3 i GT4
  3. Klasa GT3 do wyboru marki: 
    A. Aston-Martin V8 Vantage AMR
    B. Bentley Continental GT3 2018
    C. BMW M4 GT3 2022
    D. McLaren 720S GT3
    E. Ferrari 488 GT3 EVO
  4. Klasa GT4 do wyboru marki: WSZYSTKIE
  5. Kierowca w czasie trwania serii wyścigowej ma możliwość jednokrotnej zmiany marki samochodu.
  6. Jeżeli kierowca dokona zmiany samochodu w wyścigu, w którym nastąpiła otrzyma połowę punktów.
  7. Wyścigi odbywać się będą w NIEDZIELE, zgodnie z Kalendarzem Wyścigów.
  8. Wyścigi będą trwały od 60 do 90 minut, przy czym wyścigi 90-cio minutowe będą punktowane PODWÓJNIE.
  9. Udział w sesji wyścigowej mogą wziąć wyłącznie kierowcy, którzy zaliczyli przynajmniej 20 okrążeń pomiarowych w prekwalifikacjach oraz uzyskali czas nie gorszy niż 107% czasu zwycięzcy prekwalifikacji.
  10. Prekwalifikacje trwają do dnia startu RUNDY WYŚCIGOWEJ (Niedziela) do godziny 20:00
  11. W czasie wyścigów zabronione jest używanie opcji BACK TO PIT (Garage)
  12. W czasie jazdy kierowca musi stosować się do zasad CZYSTEGO ŚCIGANIA
    https://alac.pl/wp-content/uploads/2020/12/czyste-sciganie-alac-pl-1.pdf
  13. Warunki pogodowe sesji wyścigowej będą każdorazowo podawane przed poszczególnymi rundami. Pozostałe ustawienia będą następujące:
    – Okrążenie formujące: PEŁNE
    – Zużycie paliwa: 100%
    – Uszkodzenia: 100%
    – Zużycie opon: 100%
    – Grip toru: Zmienny.
    – Koce grzewcze: AKTYWNE
    – False Start: Przejazd przez PIT-LANE
    – Pit-Stop: Obowiązkowa ZMIANA OPON.
    –
    Pit-Window: BRAK
    – Tankowanie – DOZWOLONE
    – Teleportowanie do Pit-Lane: ZABRONIONE
  14. Asysty:
    – ABS: Factory
    – Traction Control: Factory
    – Auto Engine Start: Włączony
    – Auto Pit-Limiter: Włączony
    – Auto Wycieraczki i Światła: Włączony
  15. Każdy uczestnik ligi ma prawo zgłosić skargę na nieodpowiednie zachowanie drugiego kierowcy na torze tylko i wyłącznie podczas sesji oficjalnych.  Administracja zachowuje sobie prawo do ukarania uczestnika za zachowanie na torze nawet w przypadku niezgłoszenia incydentu
  16. Zgłoszenie incydentu musi nastąpić do 24 od rozpoczęcia wyścigu głównego za pomocą formularza na stronie alac.pl. Do zgłoszenia należy obowiązkowo dołączyć film rozpoczynający się 10s przed zdarzeniem i trwający 10s po zdarzeniu z widokiem z kokpitu kierowców biorących udział w zdarzeniu i widokiem pracy pedałów.
  17. By zostać sklasyfikowanym w wynikach ligi kierowca musi wziąć udział przynajmniej w 7 z 8 planowanych wyścigów.
  18. By zostać sklasyfikowanym w wyścigu kierowca musi przejechać minimum 75% dystansu całego wyścigu.

Harmonogram Sesji Wyścigowych:

NIEDZIELA

21:00 – Trening: 30 minut
21:30 – Kwalifikacje: 15 minut
21:45 – Wyścig: 60-90 minut.

Punktacja:

Przekaż 1%



Menu

  • Porady
  • MODy
  • Streamy
  • Wsparcie
  • Archiwum

Serwery

F1 #1 DOŁĄCZ Live-Timing
F3 #2 DOŁĄCZ Live-Timing
ATC #3 DOŁĄCZ Live-Timing
ATC #4 DOŁĄCZ Live-Timing
Serwer #5 DOŁĄCZ Live-Timing
ACC GT3 Live-Timing

Najnowsze komentarze

  1. Gandalf
    Gandalf - F3 – R3 – Monaco wyniki PREQ8 marca 2022

    Jak żyć tak teraz bez Discorda i bez sucharów Anubina.:D Gratuluję zwycięzcy.

  2. Krzysiek
    Krzysztof Juszczak - ATC – R1 – Most – Wyniki PREQ10 lutego 2022

    Dzięki, super poziom całej stawki i znów mnie zmusiłeś do walki, oby tak dalej

  3. Richardson358
    Richardson358 - ATC – R1 – Most – Wyniki PREQ10 lutego 2022

    Gratulacje Krzyśku! Próbowałem ale nie udało się. Tor bardzo wymagający i każdy zakręt tutaj jest mega ważny. Najważniejsze dziś to…

  4. TomaszFedor
    Tomasz Fedor - ATC – R1 – Most – Wyniki PREQ10 lutego 2022

    Ufff jednak udało się na finał A;)

  5. Krzysiek
    Krzysztof Juszczak - Galeria – ATC, R028 stycznia 2022

    Foto pierwsza klasa

107%

Dystans wyścigu

Wydarzenia ALAC

Panel użytkownika

  • Zarejestruj się
  • Zaloguj się

Discord

Dołącz do naszego DISCORD'a

Kto jest online

No one is online right now

Wiadomości z serii

  • ACC GT3 (17)
  • ATC (19)
  • Bez kategorii (2)
  • Clio Cup (20)
  • Dział techniczny (7)
  • Event (40)
  • F1 powrotrobetra.pl (5)
  • F3 (36)
  • Formula 1 (49)
  • Galeria (17)
  • IMSA (10)
  • Mazda Series (38)
  • MOdy (6)
  • Porady (15)
  • Porsche GT3 (23)
  • Prekwalifikacje (91)
  • Setup (2)
  • Ważne ogłoszenia (21)
  • Wyniki (102)
  • Zapisy (12)
Polityka Prywatności i Cookies
Copyright © 2021 | ALAC.pl
Gutenbiz Created By Rise Themes
Zarządzaj zgodami plików cookie
Wykorzystujemy pliki cookies w celu prawidłowego działania strony, korzystania z narzędzi analitycznych, zapewniania funkcji społecznościowych oraz systemu komentarzy. Czy zgadzasz się na wykorzystywanie plików cookies?
Tylko niezbędne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferences
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statistics
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Reklamy
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Zarządzaj opcjami Manage services Zarządzaj dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Zobacz opcje
{title} {title} {title}